Z nové kontextové nabídky stojí za povšimnutí především volba create Type…
Která nás přenese do následující nabídky, pomocí níž můžeme řídit chování mráčků při jejich kreslení.
Zde zase stojí za povšimnutí volba Object, která převede vybranou polyline (nemusí být ani uzavřená) na revizní mráčky…
… a těsně před ukončením příkazu ještě nabídne možnost obrácení směru.
Naposled vybraná volba (kromě object) se ukládá do systémové proměnné REVCLOUDCREATEMODE
Alespoň v betaverzi byla implicitní hodnota nastavena na 0, což odpovídá volbě freehand. To je ovšem alespoň pro mě volba nejméně použitelná, takže doporučuji spíše hodnoty 1 (rectangular) nebo 2 (polygonal)
Stejně jako polyline můžeme na revizní mráčky aplikovat příkazy LINEWORKMERGE nebo LINEWORKSUBTRACT
Mráčky zvládnou i LINEWORKTRIM a LINEWORKDIVIDE, ovšem řezaná hrana zůstane rovná.
Systémová proměnná REVCLOUDGRIPS řídí počet uzlů zobrazujících se u revizních mráčků. Nabývá hodnot ON a OFF a v případě, že ji vypnete, budou se revizní mráčky chovat stejně jako v předchozích verzích.
Žádné komentáře:
Okomentovat